PDA

Zobacz pełną wersję : Prośba o pomoc w trudnych początkach...

Turgon
19-04-2010, 16:18
Jestem nowy w świecie ASG i mam kilka pytań (czytałem Faq)
-gdzie mógłbym zdobyć (np. kupić ew. ukraść :D) gogle ze szkłami korekcyjnymi (jako, że jestem ślepy)
-jaki sprzęt powinienem kupić (żeby nie było, że już pojadę na manewry i okaże się, że nie mam czegoś ultra ważnego)
-jakie kamuflaże stosujecie? i jakie będą się sprawdzały
Jak coś mi się jeszcze przypomni to tu napiszę

Pitas
19-04-2010, 16:49
Jeżeli czytałeś faq, to masz tam wszystko wyjaśnione. Nazwy sklepów i produktów są podane wystarczy poszukać w googlach.

Turgon
19-04-2010, 18:00
W faqu nie ma nic o tym jakie kamuflaże polecacie i w jakich warunkach odbywają się manewry
tylko wzmianka o tym gdzie można nabyć polski, niemiecki i brytyjski mundur (wszystkie brzydkie)
co myślicie o czymś w multicamie
http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=3615
szukałem czegoś o goglach ze szkłami korekcyjnymii nic nie znalazłem (dlatego proszę o pomoc)
niech ktoś wymieni w punktach co jest niezbędne, co przydatne, co mało przydatne itp.

Ghost
19-04-2010, 18:07
Widzę, że znasz sklep Capri, więc trzeba było tam poszukać trochę.
http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=4066

TheFerryman
19-04-2010, 18:19
W faqu nie ma nic o tym jakie kamuflaże polecacie i w jakich warunkach odbywają się manewry
tylko wzmianka o tym gdzie można nabyć polski, niemiecki i brytyjski mundur (wszystkie brzydkie)
co myślicie o czymś w multicamie
http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=3615
szukałem czegoś o goglach ze szkłami korekcyjnymii nic nie znalazłem (dlatego proszę o pomoc)
niech ktoś wymieni w punktach co jest niezbędne, co przydatne, co mało przydatne itp.

Ty sobie chyba żartujesz...
Może przyjść za ciebie na strzelankę też?