Zobacz pełną wersję : Ocena fachowca!!
Witam!!
Jestem początkującym i mam pytanie co do mojej repliki,
http://www.allegro.pl/item964689413_karabin_g36c_h_k_plus_pistolet_elek_ gratis.html
link co prawda nie jest akurat od mojej ale mam identyczna tylko ze moja ma 0.7 jula i chciałem się dowiedzieć czy jest dość dobra na początek i co moge zrobic zeby ja ulepszyc.
I jeszcze jedna sprawa a mianowicie jak przeliczyc jule na fps i na jest lepsza skalom.
MAJOR762
23-03-2010, 20:31
Ale że o sso chozzi?? :shock: :roll:
sory zapomniałem o linku ale juz jest git :P
Obawiam się, że trudno będzie go ulepszyć. Tego typu repliki mają plastikowy gearbox i trudno będzie cokolwiek z nim zrobić. Ciesz się repliką, może z czasem zmienisz ją na inną, markową, która poddaje się tuningowi. Podstawa to metalowy gearbox, najlepiej w standardzie Marui...
I jeszcze jedna sprawa a mianowicie jak przeliczyc jule na fps i na jest lepsza skalom.
Oczywiście jako 20 latek miałeś w gimnazjum i szkole średniej fizykę. Więc wiesz jak się ma energia do szybkości. Masz w poziomym menu forum kalkulator asg. Przelicz sobie tam, podając odpowiednie dane. Nie rozumiem co oznacza to na końcu zdania, pytasz co jest lepszą skalą do oceny repliki, czy energia czy prędkość kulki? Energia, bo jest (niemal) stała dla różnych mas kulek.
Co do tuningu tak jak Leon pisze, plastikowe GB nie są podatne na tuning. Zbieraj powolutku pieniądze, na jakąś lepszą replikę, z wyższej półki cenowej.w
Czy ktoś czasem tego nie robi celowo...?
Toć ostatnio jakiś wysyp (jak grzyby po deszczu) osób, które pytają tak dziwnie, jak mieliby 12 lat. Mimo wieku w profilach nieco wyższego. Czy to jakaś PROWOKACJA czy cóś?
PS Wiem, że OT, ale nie chciałem zakładać ku temu osobnego tematu.